Strona główna Komunikacja Bądź życzliwym pasażerem

Bądź życzliwym pasażerem

0

Wystartowała kampania „Kierunek życzliwość w komunikacji miejskiej”.

Ma ona zwrócić uwagę na to, jak ważnym i niezbędnym elementem podróży, jest życzliwe zachowanie się względem współpasażerów, i pokazać właściwe postawy oraz zachowania. Akcja potrwa do października, a do właściwych zachowań będzie przekonywał pasażerów Gigant Komunikacji Miejskiej. „W taborze komunikacji miejskiej (autobusach, tramwajach, metrze i pociągach Szybkiej Kolei Miejskiej oraz Kolei Mazowieckich) ponownie pojawią się znane monstery: Hałaśnik Głuchawy, Tępacz Ignorant, Knyszojad Smrodliwy, Kłapodziób Wylewny oraz Zastawiacz Olbrzymi, do których dołączą nowe postaci: Siedziołek Przyciężki, Rozpychacz Wybredny, Oknogap Permanentny oraz Gigant Komunikacji Miejskiej (który wskaże właściwe zachowania współpasażerom). Do wzajemnej życzliwości będą nakłaniać także spoty radiowe emitowane na antenie Radia Kolor oraz specjalny teledysk, a stoiska kampanii pojawią się na wielu imprezach i piknikach. Zaplanowano również specjalne warsztaty dla dzieci i młodzieży”  informują urzędnicy.