Prawie 135 tys. osób kupiło w zeszłym miesiącu 30-dniowy bilet miejski z Kartą Warszawiaka. To o ponad 120 proc. więcej, niż w styczniu.
Zwiększa się także sprzedaż innych biletów ze zniżkami dla osób płacących podatki w Warszawie. 30-dniowy miejski Bilet Warszawiaka kupiły w lutym 134 924 osoby. Miesiąc wcześniej takiego zakupu dokonało 60880 osób. Z kolei Bilet Młodego Warszawiaka kupiło w lutym 19306 osób, w styczniu – 8942 osoby. Rośnie też sprzedaż sieciowych Biletów Warszawiaka – w lutym kupiono ich 2274 – o 128 proc. więcej, niż miesiąc wcześniej.
Jeszcze większy przyrost da się zauważyć w przypadku biletów 90-dniowych. Miejski Bilet Warszawiaka w lutym kupiły 58763 osoby (o 158 proc. więcej, niż w styczniu), Miejski Bilet Młodego Warszawiaka – 11892 osoby (o 159 proc. więcej, niż w styczniu). Z kolei sieciowy 90-dniowy Bilet Warszawiaka kupiły 882 osoby – o 175 proc. więcej, niż w styczniu.
Spada natomiast sprzedaż biletu dla dzieci Rodzina 3 – w lutym sprzedano ich 1846, czyli o 41 proc. mniej, niż w styczniu.